Ako reklamovať tovar
Reklamovaný tovar je nutné zaslať vrátane popisu reklamovanej vady, kópie kúpneho dokladu a vašich kontaktných údajov.
Reklamačný formulár na stiahnutie tu.
Záruka sa nevzťahuje najmä na chyby:
- spôsobené bežným opotrebením,
- vzniknuté nesprávnym používaním,
- vzniknuté nesprávnym skladovaním alebo údržbou,
- spôsobené mechanickým poškodením tovaru,
- spôsobené zásahom človeka či pôsobením inej sily,
- pokles kapacity batérie súvisiace s počtom nabíjacích cyklov.
Reklamovaný tovar zašlite na:
(priložte kópiu dokladu o nákupe spolu s vyplneným reklamačným formulárom)
All mountain sport s.r.o. - Sidas.cz
Husitská 344/63
130 00 Praha 3
Česká republika
Pri posielaní balíka Českou poštou/kuriérom zadajte tel. +420 731 492 022.
Vybavenie reklamácie
O vybavení reklamácie vás budeme informovať čo najskôr, najneskôr do 30 dní.
Tovar bude opravený a zaslaný na Vami uvedenú adresu. V prípade oprávnenej, neopraviteľnej závady bude zaslaný rovnaký nový výrobok alebo vrátená kúpna cena.
Tovar Vám bude zaslaný prostredníctvom dopravcu, ktorého ste si zvolili v pôvodnej objednávke, pokiaľ nebude dohodnuté inak.
Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nemožno uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.