Vložky do bežeckých topánok - Aktivita - outdoor

Bežecké vložky do topánok Sidas poskytujú väčšiu či menšiu 3D ortopedicky tvarovanú oporu pozdĺžnej klenby a tiež rozdielnu mieru tlmenia. Vhodnú vložku pre beh vyberiete podľa svojej klenby, štýlu behu, výkonnosti a tréningových objemov, aj podľa potreby podpory vhodného postavenia chodidla v bežeckej obuvi. Vložky Sidas vďaka pätovej miske lepšie fixujú nohu v topánke, čo citeľne oceníte pri behu z kopca.

Vložky na beh Sidas Protect poskytujú väčšie tlmenie pod pätou, čo je vhodné najmä pre tých, ktorí s behom začínajú a dopadajú viac cez pätu (gélovú tlmiacu vrstvu oceníte aj pri sebahoch). Vložky do bežeckých topánok Sidas Run Protect majú väčšiu podporu klenby, čo napomáha väčšej stabilite na rovnom aj nerovnom povrchu.

Rad bežeckých vložiek Sense má menšie tlmenie, flexibilnú oporu klenby ktorá rešpektuje prirodzený pohyb chodidla, EVA materiál pod pätou aj v predonoží pre dobrú dynamiku.

Pokiaľ chcete vedieť, ako vložka ovplyvní drop topánky, sledujte konkrétne miery sily materiálu v prednej a zadnej časti (nájdete v každom detaile bežeckých vložiek Sidas). Najmenej ovplyvní drop model Sidas 3D Sense V2 (rozdiel 1 mm), zároveň je to model s najflexibilnejšou (najmenšou) oporou klenby pri tvarovaných bežeckých vložkách Sidas.

Pre optimálny bežecký výkon je dôležité nasledujúce: správny výber topánky, podľa potreby osadenia vhodnou bežeckou vložkou, výber správnej bežeckej ponožky zodpovedajúcej intenzite výkonu.

Poradca

Ako určiť klenbu chodidla? Sidas 3Feet

Ako určiť klenbu chodidla? Sidas 3Feet

Vložky 3Feet sa vyberajú podľa klenby používateľa. Pre nízku klenbu sú určené 3Feet vložky LOW, pre strednú klenbu vložky označené MID a pre vysokú klenbu modely HIGH. Aby ste vedeli, aký variant vložiek Sidas 3Feet vybrať, je potrebné poznať výšku klenby chodidla.


Koho postihuje pri behu bolesť nôh a ako ju riešiť

Koho postihuje pri behu bolesť nôh a ako ju riešiť

Beh je jedným z najdostupnejších športov, behá asi 42 % Slovákov.

80 % z nich sú rekreační bežci, ktorí hľadajú komfort, 20 % závodní bežci, ktorí hľadajú výkon.

Bežec počas maratónu urobí asi 26 500 krokov, 40 minút behu znamená asi 7 000 krokov.

Chodidlo pri behu s každým došľapom odoláva tlaku asi trojnásobku hmotnosti tela.

Bežecký úraz rieši každý rok až 80 % bežcov.

Ďalej