Bežecké ponožky - Materiály - merino

Vďaka našej databáze 400 000 naskenovaných odtlačkov chodidiel v kombinácii s našimi odbornými skúsenosťami v tejto oblasti sme boli schopní vyvinúť veľmi presnú a jedinečnú kolekciu bežeckých ponožiek. Bežecké ponožky Sidas sú navrhnuté na výkon. Sú vyvíjané v spolupráci s francúzskym bežeckým tímom Matryx Sidas, ktorého členovia sa umiestňujú na popredných pozíciách v trail runningových pretekoch.

Ponožky na behanie Sidas sú určené všetkým aktívnym bežcom a top modely plnia aj extrémne požiadavky bežcov na dlhých trailových tratiach. Precízne pletenie, kvalitné materiály, silikónové vlákno Grip Yarn pre maximálnu priľnavosť s bežeckou vložkou.

Výhody bežeckých ponožiek Sidas:

  • až 7 veľkostí – presný výber bežeckých ponožiek podľa chodidla
  • silikónové vlákno Grip Yarn pre lepšiu priľnavosť na vložku aj chodidlo
  • precízny jemný úplet - presný fit + veľký podiel elastanu
  • odolné materiály – polyamid a elastan
  • priedušná štruktúra úpletu
  • voľný priestor pre prsty
  • pri trailových ponožkách zosilnenie v namáhaných oblastiach (predonožie, päta, členky)

Poradca

Ako vybrať bežecké ponožky

Ako vybrať bežecké ponožky

Behanie je na vybavení v zásade nenáročný šport. O to dôležitejšie ale je vhodný výber kvalitného materiálu, ktorý bude nohy po dlhú dobu udržiavať v komfortnom stave a umožní tak behať ako kto chce - rýchlejšie, ďalej, hlbšie do hôr ... Ponožky sú spolu s bežeckými vložkami do topánok spojnicou medzi topánkou a nohou bežca, a správna spolupráca týchto častí výbavy je pre pohodlné, zdravé behanie bez úrazov nevyhnutná. Ponožky pri behaní môžu zastupovať viac funkcií, než by sa na prvý pohľad mohlo zdať – pozitívny vplyv môžu mať na techniku behu, vznik pľuzgierov alebo bolesti nôh.


Časté bežecké chyby – ako lepšie regenerovať a efektívne budovať formu? Pomôcť môžu aj vložky do bežeckých topánok

Časté bežecké chyby – ako lepšie regenerovať a efektívne budovať formu? Pomôcť môžu aj vložky do bežeckých topánok

Ako zlepšiť behanie? Ponúka sa jednoducho behať viac, častejšie, alebo rýchlejšie. To všetko môže byť prospešné, ale podstatné je, aby vynaložená snaha bola efektívna. Dobrý bežec neplytvá silami pri pretekoch ani v tréningu. Dobrý bežec dokáže účinne regenerovať, aby mohol posúvať svoju výkonnosť. A na to potrebuje vhodný tréningový plán, ale aj komfortné vybavenie. Tu je niekoľko bodov, ktoré je dobré vziať do úvahy, pokiaľ chcete behať efektívne a budovať formu postupne a pritom znížiť riziko úrazu, ku ktorému vedie predovšetkým nárazové preťažovanie...


Tri najdôležitejšie body na chodidle

Tri najdôležitejšie body na chodidle

Chodidlo je veľmi zložitý systém kostí, svalov a kĺbov. Existuje však spôsob, ako si ho predstaviť jednoducho – hovorí sa mu trojnožka chodidla (feet tripod). V Sidase to zatiaľ poznáme predovšetkým z lyžovania a tvarovania vložiek na mieru. Práve na usadenie nohy vložkou do správnej pozície je trojnožka jedným z dôležitých aspektov. Ultrabežke Jona Albona ale napadlo, že by ju šlo využiť aj pri behaní. Vymyslel tak koncept bežeckých ponožiek T-Free, teda takých, ktoré majú samostatné vrecko na palec. Prečo?